سومین جلسه ستاد ملی نخبگان کشاورزی

سومین جلسه ستاد ملی جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، بعد از ظهر امروز، سومین جلسه ستاد ملی جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی با حضور نمایندگان هریک از معاونت ها و سازمان های وزارت جهاد کشاورزی و به ریاست مشاور وزیر در امور جوانان و نخبگان برگزار شد.
در این جلسه، مجتبی اخوان ارمکی مشاور وزیر در امور جوانان و نخبگان اظهار کرد: این نشست در راستای بررسی و احصاء چالش ها و راهکارهای برون رفت از آن در دستگاه های مختلف تشکیل شده است.
وی افزود: راهکارهای احتمالی باید در کارگروه ها بررسی شود تا ابزار نیروی انسانی تعیین و چالش های هر بخش شناسایی شود.
اخوان ارمکی تصریح کرد: در راستای برنامه‌های کوتاه مدت ستاد ملی جوانان نخبه در این جلسه پیشنهادات مختلفی از جمله تعیین شرایط نخبگی و ابلاغ به کلیه واحدها اعم از نخبگان جذب شده جدید و نخبگان شاغل دستگاه‌ها در سال‌های قبل ارایه شده است.
وی با تاکید بر اهمیت شناسایی نخبگان و افراد مستعد فعال بخش کشاورزی از طریق بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی ریاست جمهوری، یادآور شد: این مهم به منظور برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت علمی و تجربی آن‌ها، تعیین مشکلات و نیازهای فناورانه معاونت‌ها و سازمان‌های تخصصی انجام میشود.
گفتنی است، وزارت جهاد کشاورزی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و بر اساس سیاست‌های کلان ابلاغی نظام، جهت هدفمند و نظام مند کردن فعالیت‌های جوانان و نخبگان اولین جلسه ستاد ملی جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی را یکشنبه ۲۹ بهمن ماه و دومین جلسه آن را امروز ۸ اسفند ماه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار کرده است.

نقل و نشر مطالب با ذکر منبع بلامانع است.