رییس ستاد دهه فجر وزارت جهادکشاورزی: هرمزگان با ۳۶ درصد از کل اعتبار هزینه شده کشاورزی اول است

 

رییس ستاد دهه فجر وزارت جهاد کشاورزی گفت: تعداد کل پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر امسال ۴ هزار و ۹۱۹ طرح با اعتبار بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال است و هرمزگان با هزینه بیش از ۱۴۶ هزار میلیارد ریال، رتبه نخست را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، فاطمه زارعان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به خبرنگار ما گفت: اقلیم، استعداد و ظرفیت کشاورزی استان هرمزگان در کنار حمایت استانداری و مدیریت مطلوب مدیران سازمان جهاد کشاورزی و تمایل بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی منطقه، این استان را با اختلاف چشمگیر در جایگاه اول از نظر اعتبار هزینه شده نشانده است.

وی با اشاره به سفر هیات دولت و وزیر جهادکشاورزی به هرمزگان در ایام آغازین دهه فجر گفت: موقعیت جغرافیایی منطقه و دسترسی به آب‌های آزاد بر ظرفیت‌های های استان در جذب سرمایه افزوده است.

مشاور وزیر جهادکشاورزی بر عزم دولت مردمی در بهبود وضعیت کشاورزان و توسعه اقتصاد کشاورزی تاکید کرد و وزارت جهادکشاورزی را میدان دار کار و فعالیت در عمر دولت سیزدهم معرفی کرد و دهه فجر را مظهر بروز و ظهور نتایج تلاش‌ سال‌های اخیر همه جهادگران این عرصه دانست.

 

 

 

نقل و نشر مطالب با ذکر منبع بلامانع است.