عناوین و برنامه روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی در وزارت جهادکشاورزی اعلام شد

 

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در وزارت جهادکشاورزی با اعلام عناوین روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، فاطمه زارعان از تدوین تقویم دهه فجر وزارت جهادکشاورزی و اجرای برنامه‌های ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ادارات سراسر کشور خبر داد.

وی در همین رابطه گفت: در آغازین روز از ایام دهه فجر مراسم تجدید میثاق با آرمان امام خمینی (ره) در جای جای میهن اسلامی برگزار شد و در روز آدینه، میز خدمت کشاورزی در جایگاه نماز جمعه سراسر کشور برپا شد و مسئولان پاسخگوی مراجعان بودند.

مشاور وزیر و رییس ستاد دهه فجر وزارت جهادکشاورزی عناوین روزهای دهه مبارک فجر را مروری بر ارزش‌های انقلاب و تذکری به رسالت و وظایف ذاتی وزارت جهادکشاورزی دانست و گفت: از پاسخگویی مسئولانه، جوانان، نخبگان و کشاورزی دانش بنیان تا موضوع اساسی امنیت غذایی، زنان، روستاییان و عشایر در عناوین هفته اول این دهه به چشم می‌خورد.

وی در ادامه افزود: تقارن عید بزرگ مبعث با ایام چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از برکات افزون دهه فجر امسال است که معنویت جشن انقلاب را مضاعف می‌کند و بنا داریم به این میمنت، جشنواره نان ایرانی را در روز ۱۸ بهمن برپا کنیم.

زارعان با تجلیل از یاد و نام شهدای فجر انقلاب، تکریم خانواده شهدا و دیدار با ایثارگران و جانبازان جهادکشاورزی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد و یادآور شد: ما وارث نظام اسلامی هستیم که خون بهترین مردان و زنان این دیار ضامن بقای آن است و برای پاس‌داشت و احترام نام و یاد آن نیکان، قیام می‌کنیم.

وی پویش طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت را از برنامه‌های ویژه ایام الله دهه فجر اعلام و آن را در راستای حفاظت و صیانت از سرمایه ملی منابع طبیعی عنوان کرد.

مشاور وزیر جهادکشاورزی، ۲۲ بهمن را نقطه عطف دهه فجر دانست و خاطرنشان کرد: حماسه حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه، پیام اصلی ملت وفادار به آرمان خمینی کبیر و پیرو خط رهبری معظم انقلاب را به جهان مخابره خواهد کرد و جهادگران، سنگر‌سازان بی سنگر و کارکنان خدوم وزارت جهادکشاورزی به دریای بی‌کران مردم انقلابی ایران خواهند پیوست و برگی دیگر از صفحات زرین انقلاب در چهل و پنجمین سالگرد آن ورق خواهد خورد.

وی برگزاری برنامه‌های ارتباطی – رسانه‌ای مسئولان با مردم در قالب نشست‌های خبری و ارتباطات مردمی را از جمله اقدامات دهه فجر برشمرد و تداوم افتتاح طرح‌های کشاورزی در سراسر ایران اسلامی را اقدام مستمر وزارت جهادکشاورزی دولت کار و فعالیت در چهل و پنجمین سالگرد فجر انقلاب دانست.

 

نقل و نشر مطالب با ذکر منبع بلامانع است.